вівторок, 21 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2

За вікном справжня зима.Мороз,сонце, блиск снігу.Сьогодні почали навчання і зразу лавина нової інформації.Цей модуль допоміг мені зрозуміти,що проектні технології можна застосувати до кожної теми при вивченні математики.Він допоміг мені визначити власні цілі навчвння, що дозволить після закінчення проекту організовувати проектну діяльність учнів.Новим відкриттям стало створення блогу, де я можу фіксувати свої враження від навчання.



Робота  з модулем дала можливість мені зрозуміти переваги методу проектів у навчальному процесі. Мені дуже цікаво навчатися.
Зрозуміло,що метод проектів допомагає навички мислення-аналіз,синтез,оцінювання,що дозволяє підвищити мотивацію до навчання, оскільки дає змогу все  пов"язувати з реаліями життя.Однією з переваг методу проектів є те, що він дозволяє працювати кожному учневі не залежно від здібностей, рівня навчальних досягнень.

Немає коментарів:

Дописати коментар